Macrokuvaus (sigma 150 f2,8 macro)

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  einarixx 11 vuotta, 3 kuukautta sitten.
Tekijä
Risto Koivulaakso
Jäsen

Mitä mieltä olette objektivistä, eli onko kokemuksia ja kuvia joita voisi laittaa tänne näytille.


HOS Salo
Jäsen

    Vastaus tulee sorry vähän myöhään. Eli ei omaa kokemusta ko. klasista, mutta kuvia olen nähnyt ja laatupeli tuntuu olevan.

    Itseasiassa juuri se makrolasi jonka hankkisin jos sellaista kaipaisin. Minä kuvaan makroni ja lähikuvat pääasiallisesti vanhoilla  M42 manuaalilaseilla ja loitoilla tai paljetta käyttäen.

    Ohessa vielä osoite jossa ko. lasi on testattu. Kannattaa lukea ja katsella mallikuvat. 

    http://www.photozone.de/canon-eos/303-sigma-af-150mm-f28-apo-ex-dg-hsm-macro-test-report–review?start=2

    Kiitos vastauksesta ja osoitteista. Parempi myöhään……….

    Omistan kyseisen kakkulan ostin kesällä, ja olen erittäin tyytyväinen.Jos tästä vastauksesta on enään mitään hyötyä, mutta tässä muutama kuva kyseisellä objektiivilla

    exif | Aperture: f/8 | Camera: Canon Canon EOS 60D | Exposure time: 1/125 | Focal length: 150 mm | ISO: 250

    exif | Aperture: f/10 | Camera: Canon Canon EOS 60D | Exposure time: 1/250 | Focal length: 150 mm | ISO: 400

    exif | Aperture: f/8 | Camera: Canon Canon EOS 60D | Exposure time: 1/40 | Focal length: 150 mm | ISO: 100

    einarixx
    Jäsen

      vastailkaa vaan näihin kysymyksiin vaikka paljonkin myöhässä.Samat ongelmat voi askarrutta( esim vasta alkanutta kuvaajaa kuten minä) vielä muutaman vuodenkin jälkeen.Jotta kiitoksia vaan vastauksista ja tässäkin olevista kuvista.

      You must be a subscriber to reply a topic