Aihe: Canon eos 500D, Nikon D5000 vai Canon eos 450D + halpa hd-videokamera ??

Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi  Arkiv DigitalFoto 13 vuotta, 5 kuukautta sitten.
Tekijä
Arkiv DigitalFoto
Jäsen

nii elikkäs tarvisin apua.. Olen ostamassa ensimmäistä omaa järkkäriä ja olen jäänyt miettimään mikä näistä kannattaisi ostaa.
canon eos 450d kahdella objektiivilla + samsungin hd-taskukamera olisi halvin yhtälö, mutta olisiko helpompaa ostaa vaikka nikon d5000 kahdella objektiivilla vai pitäisikö se sitten ostaa se canon eos 500d ?
niin ja onko canonin ja nikonin kuvissa jotakin eroa vai ovatko ne melkeen samanlaisia laadultaan? esim. jos vertaa nikon d5000 ja canon eos 450d..
Lähetetty: 19.6.2010 20:45

Periaatteessa on aivan sama minkä noista kolmesta ostat, jos puhutaan kuvan laadusta. Eos 500D on kai noista parhaiten pärjännyt testeissä, mutta on hyvä muistaa, että kuvan tekee kuvaaja. Kaikki kolme vaihtoehtoa tuottavat riittävän laadun. 500D:llä  saat kuvattua video pätkiä HD tasolla. Valitse se versio joka sopii käteen. Itse valitsin Eos 500D:n koska edellinen oli Canon…….sitä edellinen oli Canon……jne.
Käy osoitteessa: http://www.photozone.de/dslr_reviews sieltä saat valintaasi riittävät eväät, mutta mikä sopii käteen on jo hyvä valinta.
Lähetetty: 20.6.2010 09:28

You must be a subscriber to reply a topic